מתקני משחק מדעיים המפתחים את הילדים

,
מתקני משחק מדעיים המפתחים את הילדים

ילידנו מבלים שעות היום מול המסך, הם הולכים לבית ספר, לומדים כמה שעות טובות ולאחר מכן הולכים הביתה, אולי עושים שיעורים ואולי פחות. אנחנו חשבנו איך להביא לילדים את העולם המדעי בצורה נגישה ומהנה יותר באמצעות מתקני משחק מדעיים המפתחים את הילדים. במתקני משחק מדעיים הילדים יוכלו לשפר את היכולות שלהם, להכיר את החוקים המדעיים ואת חוקי הטבע, חוקים פיזיקליים ועוד… בכך יוכלו הילדים לפתח את כל החושים החשובים שלהם, שמיעה, ראיה, מימוש, בדיקת כוח כבידה, בדיקת גבולות ועוד.

עולם חדש שנפתח עכשיו

מתקנים אלו פותחו כדי להנגיש לכל ילד את עולם המדעים בצורה חווייתית. אנחנו בחברת סמארט פארקס פיתחנו מתקנים מדעיים מיוחדים שיגרמו לכל ילד ללמוד יותר.

מה שהכי מקסים במתקנים הוא שהילדים מקבלים דרכם חוויה כללית שמערבת כל את החושים, לא רק תנועה והפעלת הגוף, אלא גם הפעלה של המוח ומאתגרת אותם ללמוד ולזכור את החוקים השונים בעולם המדעים.

משחקים אלו באים כדי ללמד, לכן השימוש במתקנים אלו יכולים לגרות את פעולות המוח וללמד את הילדים לא מעט, בזמן שהם מתרוצצים ובודקים את שלל המתקנים.

 

מתקני משחק מדעיים המפתחים את הילדים

מתקני משחק מדעיים המפתחים את הילדים

אנחנו בחברת סמארט פארקס הבנו איך אפשר להעניק לילדים של היום את היופי והחוכמה שיש במתקני משחק מדעיים, את הפשטות מול הגאונות שיש באותם מתקנים. חשבנו איך נוכל להביא לילדים ערכים, חינוך, לצד פן מהנה, מרגש שיוציא אותם מאזור המסכים, חשבנו איך להנגיש להם את העולם הבטיחותי והחדשני יחד עם צלילים שימשכו אותם לצד הסקרן שבהם, לצד שתמיד רוצה ללמוד.

מתקני משחק מדעיים מגיעים במגוון צורות, גוונים, צלילים, וגדלים. הם מותאמים לסביבה שלנו, לאקלים שלנו ולילדינו.

בחברתנו אנו דוגלים ביכולת להעניק לילדים שלנו את הטוב ביותר ולכן פיתחנו את מתקני המשחק המדעיים, כי תמיד טוב ללמוד וליהנות. בזמן המשחק הילדים שלכם יוכלו לפתח את הדמיון, למתוח את הגבולות ולבחון אותם, לשפר את היכולות הפיזיות שלהם, את הכושר הגופי, את היכולות המדעיים שלהם ועוד… תוך כדי שימוש במתקנים המדעיים יוכלו הם להכיר עוד ילדים, לפתח חברויות ושיחות, ולייצר ידידות.

אז, מה הצעד הבא?

הגיע הזמן להביא את המתקנים לקדמת הבמה וליצור סביבה בטוחה, מאתגרת ובטיחותית עבור הילדים שלנו. אנחנו חברה שמתמחה בייצור מתקנים אלו ושואפים להביא את הטוב ביותר והאיכותי ביותר. הדור הבא של מתקני המשחק המדעיים כבר כאן, אתם צריכים רק לפנות אלינו כדי לקבל מידע נוסף.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *